|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SHADOW
D-ca/Admin
Dołączył: 29 Sty 2011 Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ustka
|
Wysłany: Śro 22:31, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zarąbiasty! ))))) A skąd oni mieli te mundury???
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SHADOW
D-ca/Admin
Dołączył: 29 Sty 2011 Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ustka
|
Wysłany: Pon 19:10, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
coś dla leniwych - aby nie musieli szukać na forum KOALICJI - zasady dotycz ące amunicji na zlocie:
Możecie posiadać nieograniczoną ilość załadowanych magazynków do 130bb. Dozwolone jest przenoszenie luzem amunicji dodatkowej:
Strzelec (broń indywidualna) - 500szt.
KMista (zespołowa broń wsparcia) 1200 szt.
Strzelec wyborowy (broń snajperska) - 80 szt.
Broń krótka - 50 szt.
Niedozwolone jest doładowywanie broni innej klasy niż ta do której jest przeznaczona amunicja (np. nie można doładowywać magazynków pistoletowych; nie można doładowywać magazynków M16 z amunicji snajpera).
Dodatkowo możecie spodziewać się wielu dodatkowych zrzutów amunicji od korporacji Gunfire. Odszyfrowano informacje dotyczące tajnej organizacji, która planuje w tym dniu zrzutu parudziesięciu kilogramów amunicji w różnych częściach IVO JIMA.
Zatem ammo nie powinno wam zabraknąć. Jednak proponują używać jej rozważnie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
SHADOW
D-ca/Admin
Dołączył: 29 Sty 2011 Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ustka
|
Wysłany: Pon 20:20, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
SHADOW
D-ca/Admin
Dołączył: 29 Sty 2011 Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ustka
|
Wysłany: Pon 20:27, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Harmonogram działań:
9:00 Lądowanie w 2 różnych miejscach dla trzech różnych stron
- Chronowanie
- Rozdanie D-com pakietów indywidualnych dla Teamu m.in. oznaczeń stron, bandaży itp
- Rozdanie pierwszych rozkazów. Narody Zjednoczone przy pomocy swojego sztabu i ustaleń wew. realizują zadania. SF realizują indywidualnie swoje zadania. JAP wyruszają wszystkimi jednostkami do zadań.
od godz. 15:00 uruchomiona kuchnia polowa w wyznaczonym kluczowym na mapie miejscu.
16:00/17:00 kończenie działań w terenie. Zabierzcie ze sobą światło chemiczne lub czołówki latarki, które mogą być potrzebne podczas powrotu do samochodów.
Zastrzegamy sobie prawo do zmian ram czasowych. Scenariusz jednak rozpisany jest tak, że zadań i misji jest więcej niż ramy czasowe. W roku poprzednim wykorzystano ok. 70% scenariusza zanim ok. 15:30 ludzie zasiedli do sponsorowanej przez Koalicję Północ grochówki.
Karabiny snajperskie tylko single fire. Zostaną oznaczone i wciągnięte na listę uczestników. Karabin wsparcia RKM/KM tylko replika występującego w realu. Do zasilania stosować Hi-cap lub boxy pomniejszone przy pomocy przegrody kartonowej czy innej do 400/450bb.
Karabiny szturmowe: można stosować pełne doładowanie magazynków real/low/mid-cap. Użytkownicy hi-cap stosować max. ilość jak w mid-cap wg. modyfikacji zawartej pod linkiem: Link
Nie wolno stosować, karabinów szturmowych jako RKM/KM z zasilaniem Hi-cap.
Zasady trafień uproszczone: 1 trafienie opatruje kolega /brak medyków/ każdy dostanie swój indywidualny opatrunek, który zdejmuje dopiero w Respawn.
2 trafienie trup. Trup/WZW nie przeszkadza podczas walki. Jeśli dostałeś pierwszy raz, załóż czerwoną szmatę i czołgaj się tak aby nie oberwać drugi śmiertelny raz. Kiedy dostałeś śmiertelnie załóż czerwoną szmatę i nie wchodź w pole walki. Jeśli nad twoją głową świstają pociski poczekaj leżąc jak trup i przemieść się dopiero po przesunięciu strefy działań zbrojnych. Nie chciałbyś przecież, żeby przed twoją lufą podczas akcji kręcili się WZW.
Respawny najprawdopodobniej przenośne, aby TF po rozbiciu nie szukał się po całym lesie. Jest to jeszcze ustalane. Zostaniecie poinformowani.
Magazynki: ilość nieograniczona.
Amunicja:
Strzelec (broń indywidualna) - 500szt.
KMista (zespołowa broń wsparcia) 1200 szt.
Strzelec wyborowy (broń snajperska) - 80 szt.
Broń krótka - 50 szt.
Niedozwolone jest doładowywanie broni innej klasy niż ta do której jest przeznaczona amunicja (np. nie można doładowywać magazynków pistoletowych; nie można doładowywać magazynków M16 z amunicji snajpera).
Amunicji jest dużo, ale nie po to żeby nią siać po lesie, tylko po to żeby nie biegać po nią do punktu jakiegoś tam, amunicyjnego w celu jej uzupełnienia i nie tracić na to czasu. Chodzenia i tak będzie dość.
Mapy: każdy otrzyma mapę z regulaminem na odwrocie. Nie będziemy robili odpraw. Każdy ma w swoim interesie i obowiązku zapoznać się z Regulaminem, który przed imprezą zostanie przypomniany w całości tuz przed samą IVO III. Sztab otrzyma mapę w dużym formacie wodoodporną.
Informacje na temat łamania regulaminu poprzez wew. komunikację lądują na liście przy nr uczestnika. Każdy będzie posiadał indywidualny nr identyfikacyjny widoczny z daleka. Zatem będziemy wiedzieli od razu kim jest i z jakiego Teamu pochodzi np. nr 129. W poprzednim roku dzięki dobrej pracy sędziów mieliśmy szczegółowe informacje z 98% pola walki. Sędzia będzie nosił przy sobie radiotelefon, który będzie udostępniał w limitowany sposób D-com czy wyznaczonym RTO do komunikacji ze Sztabem lub innymi TF-ami.
Teren: Zróżnicowany i rozległy, więc nastawcie się na trochę chodzenia. Jednocześnie należy liczyć się zarówno z drobnymi starciami jak też z dużymi bataliami. Wszystko oczywiście będzie zależało od waszych D-ców i Sztabistów. Scenariusz jest wielowątkowy, a decyzje wybrania odpowiedniej drogi realizacji zadań czy misji należy do waszych D-ców.
Co należy ze sobą zabrać:
1. Czerwoną szmatę!
2. Kompas.
3. Dobry humor!
Co można ze sobą zabrać:
1. Latarkę lub inne źródło światła
2. Poncho lub inną ochronę przeciwdeszczową
3. Dodatkowe umiejętności skrytego likwidowania przeciwnika?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
SHADOW
D-ca/Admin
Dołączył: 29 Sty 2011 Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ustka
|
Wysłany: Pon 21:06, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kulki najlepiej jest popakować w woreczki po 120 (+-10kulek) do ilości 500szt na strzelca
Trafienie w broń eliminuje tą broń z walki do czasu wyjścia gracza z respa. Można używać broni zapasowej lub innego walczącego.
Trafienie jedną serią (trafienia w odstępie nie większym niż 0,5 sek) liczone jest jako jedno trafienie.
W momencie trafienia należy upaść i wyciągnąć czerwoną szmatę.
Każde kolejne trafienie nie w serii liczone jest jako oddzielne trafienie. Oznacza to przejście rannego
w stan WZW.
Dopuszczalne jest użycie hasła "dostałeś" w sytuacji gdy zaskoczymy przeciwnika z bardzo bliskiej odległości (mniej niż 4 m) w sposób jednoznacznie uniemożliwiający mu obronę. W takiej sytuacji występuje rana lekka. Można rannego dobić zanim dokona bandażowania, lub przejąć rannego w niewolę. Należy pamiętać o zabandażowaniu rany, aby jeniec się nie wykrwawił.
Rodzaje Ran:
RL - Rana lekka, (kończyny) nie używa zranionej kończyny.
RC - Rana ciężka, Ranny w głowę lub korpus nie może czołgać się dalej niż 5m. Nie może krzyczeć.
WZW - nie komunikuje się w żaden sposób z innymi graczami, pada od razu po trafieniu, wyjmuje czerwona szmatę i nie podnosi się pod żadnym pozorem. Niedopuszczalne jest przemieszczanie się WZW gdy w około toczy się walka.
RESPAWN - nie ma specjalnego punktu resp. WZW pozostaje w miejscu trafienia na okres 30 min. Po czym dołącza do swojej ekipy( zakaz używania Tel. Kom. Do ustalenia pozycji ekipy, można używać radia lub wiadomości tekstowych). Skryte zlikwidowanie przeciwnika przy pomocy strzału z repliki patrz poniżej jak w silent killu.
Walka wręcz
Niedopuszczalna jest jakakolwiek forma przemocy, walki czy zapasów. Zlikwidowanie przeciwnika w walce wręcz następuje poprzez dotknięcie go w korpus lub głowę i wypowiedzenie słowa "zabity" - w tym momencie ofiara powinna zachować się jak przy trafieniu czyli upaść. Zabity za pomocą "silent kill'a" nie może w żaden sposób komunikować się z innymi graczami i musi pozostać na miejscu do czasu oddalenia się innych osób w okolicy lub do momentu wskazanego przez osobę, która go "zabiła" (w granicach rozsądku, nie dłużej niż 1 h, nakaz taki ma umożliwić skryte
wykonanie zadania przez osobę likwidującą np. wartownika).
Można również użyć hasła "ogłuszony" (również dotykając celu). Ogłuszona osoba jest niezdolna do komunikacji, poruszania się czy walki przez 5 min.
Jeńcy
W grze można brać jeńców.
Jeńca można wziąć na dwa sposoby:
- poprzez ogłuszenie;
- poprzez przejęcie rannego przeciwnika
Jeńcy mogą być przetrzymywani dowolną ilość czasu. Obowiązek pilnowania jeńca spada na stronę biorącą go w niewolę. Na czas transportu jeńca można mu odebrać wszystkie przedmioty in-game (repliki, oporządzenie, amunicję). W czasie przetrzymywania w bazie przedmioty jeńca powinny być bezpiecznie zebrane w miejscu bliskim i widocznym dla jeńca. Jeńca można przeszukać (ograniczając
się do części umundurowania i oporządzenia) i skuć (jedynie z przodu, nie dozwolone jest kucie z tyłu). Jeśli jeniec się na to nie zgadza powinien o tym poinformować zatrzymujących i jednocześnie wydać wszystkie ukrywane przedmioty in-game (mapy, rozkazy) i uznaje się za "skutek" ze wszystkimi wynikającymi z tego ograniczeniami ruchowymi. W takiej sytuacji jeniec może zatrzymać swoje
wyposażenie ale nie może ich w żaden sposób użyć. Jeniec nie może użyć "silent killa" ani ogłuszenia.
Rozsądek
W sytuacjach niejasnych lub nieopisanych wprost w zasadach należy stosować zdrowy rozsądek.
Oznacza to NIE ułatwianie sobie i maksymalne naginanie zasad dla własnej wygody, a działanie możliwie najlepiej symulujące rzeczywistą sytuację.
Nie używamy Hasła STOP w sytuacji w której komuś coś się wydawało, a komuś innemu nie, ponieważ ma to być trening, a nie walka o złote kalesony.
Zatrzymanie gry następuje tylko w przypadku naruszenia zasad bezpieczeństwa lub pojawienia się osób postronnych w zasięgu replik przy pomocy komendy "PRZERWIJ OGIEŃ!" lub "CYWILE!" zależnie od sytuacji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SHADOW dnia Pon 21:13, 21 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
SHADOW
D-ca/Admin
Dołączył: 29 Sty 2011 Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ustka
|
Wysłany: Pon 21:24, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
nasze oznaczenia na IVO, numery, które będziemy mieli na rękawach, aby organizatorzy mogli łatwo wyłapywać tych którzy oszukują. Każdy team bądź grupa uderzeniowa będzie miała towarzyszącego sędziego, który bacznie będzie obserwował walczące strony. W przypadku jakiejkolwiek niepewności można zapytać sędziego lub zamiast się wkurzać na przeciwnika że oszukuje, wskazać oszusta sędziemu.
SHADOWS JAP
97 Shadow
98 Piorun
99 Gosia
100 Cezi
101 Asia
102 Hunter
103 Szwagier
104 Szczupak (rekrut)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SHADOW dnia Pon 21:24, 21 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Gosia
SHADOWS
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ustka
|
Wysłany: Wto 16:42, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Heh nie mogę się doczekać niedzieli,szykuje się świetna zabawa, co widać na portalu Koalicji, chłopaki sie dwoja i troją mam nadzieje że pogoda nam nie sprawi zawodu i będzie ładnie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
SHADOW
D-ca/Admin
Dołączył: 29 Sty 2011 Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ustka
|
Wysłany: Wto 21:16, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
MEDYCY I RESPAWNY. TRAFIENIE W BROŃ
Liczą się rykoszety, frendly fire, trafienia w oporządzenia. Nie ma dodatkowych bonusów dla płyt balistycznych. Trafienie w broń eliminuje broń do czasu dotarcia do Respawn lub Sztabu/Bazy. Wystarczy wejść w obszar działania Respawn lub dotrzeć do Sztabistów, aby replika była ponownie sprawna. W tym czasie możesz używać zapasowej broni, jeśli posiadasz.
1. Pierwsze trafienie opatrujesz się przy pomocy całego bandaża dołączonego w pakiecie uczestnika.
2. Drugie trafienie, przechodzisz w stan WZW i udajesz się do Respawn.
RESPAWN działa o równej pełnej godzinie np. 10:00, 11:00, 12:00 itd.
RESPAWN przenośny można rozstawić tylko raz i w tym miejscu pozostaje. RESPAWN jedyny, który można przenosić wielokrotnie to RESPAWN Sztabowy. Każdy RESPAWN można przejmować, obracając tabliczkę na kolorem do góry takim jak na opasce strony, która się będzie RESPAWNować. Jeśli przebywasz w RESPAWN, a przeciwnik go przejmie, powinieneś przejść do drugiego aktywnego RESPAWNA swojej strony zachowując stan WZW.
PO ROZSTAWIENIU RESPA NALEŻY PODAĆ DO SWOJEGO SZTABU LOKALIZACJĘ.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
SHADOW
D-ca/Admin
Dołączył: 29 Sty 2011 Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ustka
|
Wysłany: Wto 21:20, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Assasini otrzymają opaski obydwu stron. Assasin nie może poruszać się bez opaski Dotyczą ich takie same zasady w tej kwestii jak pozostałych walczących. Assasini otrzymają talię kart ze zleceniami. Po wybraniu zlecenia Assasini mają wysłać informację pod nr tel. satelitarnego Zleceniodawcy podany indywidualnie z informacją o wybranym z tali zleceniu.
Należy również meldować sposób i wykonie zrealizowanego Zlecenia po wykonaniu zlecenia na ten sam nr tel. satelitarnego.
Assasini tak jak pozostali mogą wykonywać Sillent Kill, brać do niewoli i eliminować tradycyjnie. Z Assasinami można próbować się dogadywać i zlecać dodatkowe zadania.
W przypadku przeszukania Assasina nie można zabierać Assasinowi kart zlecenia. Można je przeczytać, ale nie zabierać.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:13, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Super się zapowiada
|
|
Powrót do góry |
|
|
piorun
Gość
Dołączył: 02 Lut 2011 Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wytowno
|
Wysłany: Śro 9:00, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
oj będzie się działo! fajniej byłoby tłuc skośnookich wyobrażacie sobie Szczupaka jako małego japońca:))))
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 9:52, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
będę troszkę wyrośniętym Japończykiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Darecki
FRIEND of SHADOWS
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 13:14, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Bo najadł się radioaktywnego ryżu
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gosia
SHADOWS
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ustka
|
Wysłany: Śro 15:45, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
To ja sie ubieram w kimono hehe pałeczki we włosy i jazda z giwerą po lasach....
I będę miała problem z głowy hehe
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Darecki
FRIEND of SHADOWS
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 16:53, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Gosiunia załóż mundur lepiej co by męskiej części nie rozpraszać :D
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|