Index FAQ Użytkownicy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj Zaloguj
Forum www.shadowsasg.fora.pl Strona Główna
Rejestracja       Profil        Galerie
01042013 Lany Poniedziałek Sianów

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.shadowsasg.fora.pl Strona Główna SPOTKANIA, ZLOTY, IMPREZY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Dantee
FRIEND of SHADOWS



Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rowy

PostWysłany: Wto 22:29, 12 Mar 2013 Temat postu: 01042013 Lany Poniedziałek Sianów

Wklejam info z forum Kp.Ja jadę. Będą wolne miejsca. Im więcej tym taniej. Mój Opel dużo ropy nie pije.

Trochę informacji o sytuacji:

Rok 2012:
Ukazują się szokujące dokumenty świadczące o zamachach terrorystycznych w Republice Muminków i Huiten . Okazało się, że były przeprowadzane z inicjatywy rządu Republiki i były pretekstem ataku na Firakistan i Pierdzikistan.

Rok 2013:
Republika Muminków zostaje usunięta z ONZ i NATO... Dzięki takiemu rozwojowi sytuacji coraz szybciej wzrasta znaczenie Niuroka na arenie międzynarodowej.

Rok 2014:
Niurok oraz Huiten rozpoczynają pracę nad bronią przyszłości o nazwie SAGUAR. Jej działanie opiera się na wytwarzaniu fal dźwiękowych. Efektem działania tej broni jest rozsadzanie ludzkich mózgów. Po użyciu broni zniszczeniu nie ulega infrastruktura.

Rok 2015:
Pracę nad SAGUAR dobiegają końca. W celu zabezpieczenia broń przechowywana jest w specjalnym kontenerze. Aby móc go otworzyć potrzebny jest specjalny kod. W przypadku złego kodu lub też jakiejkolwiek innej próbie dostania się do broni ulega ona samo destrukcji. W celu zabezpieczenia interesów Huiten i Niuroka do poznania kodu jest potrzebny specjalny program deszyfrujący.
Koniec 2015- Szpieg RM w Niuroku uzyskuje informację o możliwościach SAGUAR, oraz kopiuje materiał źródłowy. Trwają pracę nad rozszyfrowaniem kodu.

Rok 2016:
1.04 SAGUAR zostanie przetransportowany samolotem. Tak donosi szpieg z Republiki.

SZPIEDZY SĄ WSZĘDZIE!!!


SZPIEDZY HUITEN I REPUBLIKI MUMINKÓW BIORĄ UDZIAŁ W OPERACJACH WOJSKOWYCH.
Oprócz tego, że informacje są w bazach każdej ze stron, dla szybszego uzyskania kodu jeden żołnierz po każdej stronie zostaje wyposażony przez dowódcę w informację posiadane przez jego państwo.

I etap operacji
Cel Republiki Muminków: wejście w posiadanie programu deszyfrującego
Cel Huitenów: wejście w posiadanie materiałów źródłowych

II etap
Zdobycie PRODIGY



I tutaj w tym poście będzie lista chętnych Wink
Proszę się zapisywać do obu stron konfliktu Wink kto gdzie woli być :D w przypadku przeważenia jeden strony, po prostu przerzucimy ekipę czy kilka osób do drugiej Wink rzecz oczywista w sumie.

Miejsce: Sianów Zagaje :D
Zbiórka: od 8.30
Start o godzinie: 9.30
Przewidywany koniec: Zależy to tylko i wyłącznie od Was Smile
Mapa dojazdu: obrazek
Kliknij obrazek, aby powiększyć

Czerwony kolor to najlepszy dojazd z Koszalina, a pomarańczowy natomiast najlepszy dojazd ze strony Słupka Wink
Zielony a'la kwadrat to rondo Wink


Mechanika i zasady:
I ETAP
- W scenariuszu występują 2 drużyny, startują z odległych od siebie baz
- przed rozpoczęciem każdy uczestnik wylosuję kopertę KOPERT NIEMOŻNA OTWIERAĆ
- W jednej z kopert dla każdej strony będzie znajdować się bądź kod źródłowy ( USA), bądź program deszyfrujący (Wielka Brytania)
- Wszyscy pozostali uczestnicy maja fałszywki w kopertach
- w momencie śmierci uczestnik porzuca wszystkie posiadane koperty, w miejscu w którym zginął
- członkowie drużyny niemogą dotykać koperty ze swojej ekipy, natomiast mogą bronić miejsca w którym się znajdują
-członkowie drużyny mogą przechwytywać wszystkie koperty drużyny przeciwnej
- po przechwyceniu koperty należy udać się do swojej bazy w celu jej otwarcia OTWIERAMY TYLKO W BAZIE i pozostawiamy je w wyznaczonym przez organizatora miejscu
- można zebrać więcej kopert po zabitych przeciwnikach i dopiero z większą ilością udać się do bazy w celu otwarcia
- oprócz zabicia kuriera można wejść w posiadanie programu deszyfrującego/kodu źródłowego poprzez odbicie go z bazy przeciwnika
- odbić można tradycyjnie szturmem bądź…
-na wojnie są SZPIEDZY w każdej z ekip będzie jedna albo 2 takie osoby (zależy od frekwencji)
-szpiedzy są wyznaczani przez organizatora
- szpieg przez pierwszą 1 godzinę działa normalnie w drużynie, niemoże dać się zdemaskować po upływie tego czasu może przystąpić do wykradnięcia informacji z bazy przeciwnika
- szpieg w chwili wejścia w posiadanie informacji przeciwnika zakłada specjalną opaskę i udaje się do swojej prawdziwej bazy
- przed przystąpieniem do kradzieży informacji przez szpiega może zacząć strzelać do „swoich” jednak w przypadku gdy sam zostanie trafiony traci status szpiega i wraca do swojej prawdziwej ekipy
- w przypadku zdobycia informacji przeciwnej drużyny udajemy się po PRODIGY

Tutaj zaczyna się drugi etap
Drużyna posiadająca komplet informacji musi użyć kodu, ekipa przeciwna uniemożliwia to.
Jednak aby użyć kodu należy dostarczyć komplet informacji w wyznaczony teren.
-drużyna zabiera komplet dokumentów od siebie z bazy do wyznaczonej strefy
- w przypadku trafienia gdy jesteśmy w posiadaniu kompletu dokumentów musimy je zostawić w miejscu śmierci
-dokumenty mogą zostać podniesione przez każdego uczestnika gry i przeniesione w wyznaczone miejsce
- aby uzyskać dostęp do broni jedna osoba z drużyny musi przez 5 minut siedzieć w wyznaczonym miejscu.
- w przypadku trafienia tej osoby może ją zastąpić inna osoba z drużyny, ale 5 minut liczy się od początku (czas na wprowadzenie kodu)
- jako że kod będzie się znajdować przy broni każda drużyna może próbować go wykorzystać

Po zdobyciu PRODIGY kończymy i podliczamy punkty:
- 2ptk za przetransportowanie fałszywej koperty do bazy
- 5ptk za przetransportowanie koperty z informacjami do bazy
- 8ptk za odbicie informacji z bazy „szturmem”
- 15ptk za odbicie informacji z bazy przez szpiega
- 4ptk za zabicie szpiega
- 10 ptk za przeniesienie kompletu informacji w miejsce w którym leży PRODIGY
- 20ptk za zdobycie PRODIGY

Zasady trafień:
Każde trafienie powoduje śmierć uczestnika w czasie pierwszego etapu trafiona osoba:
-niezwłocznie zakłada czerwoną szmatę
-pozostaje na miejscu w którym ją trafiono 5 minut (leży bądź kuca)
- 5 minutach udaje się na repa
- repy co każde 15 minut od pełnej godziny

W przypadku gdy dojdzie do ostatecznej potyczki (komplet dokumentów w pobliżu PRODIGY) po trafieniu od razu schodzimy do repa bez siedzenia przez 5 minut.

Jeżeli strzelający jest pewien trafienia – zostaje ono uznane, nawet jeśli trafiony go nie poczuł. Wszelkie przypadki terminatorstwa proszę zgłaszać do organizatorów. Trzeba je wyjaśniać na gorąco!

Limity FPS i inne ograniczenia:
- repliki mocniejsze niż 600fps powinny zostać zgłoszone organizatorom!
- powyżej 450fps tylko na singlu (nie dotyczy karabinów wsparcia)
- karabiny wsparcia (mające powyżej 400fps) strzelają tylko z dwójnogu, ustawione na ziemi – operator leży lub klęczy – operator przyłapany na strzelaniu z ręki „popełnia samobójstwo” i schodzi na respa. Za karabin wsparcia zostanie uznane wszystko co ma magazynek typu drum, ew. inny powyżej 600bb + wszystko to co wygląda jak karabin wsparcia

Scenariusz przewidziany jest na ok.30 osób
Podział w stronach konfliktu równy.

Wiadomo jeśli będzie więcej chętnych to tym lepiej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dantee
FRIEND of SHADOWS



Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rowy

PostWysłany: Pon 22:07, 25 Mar 2013 Temat postu:

Szykuje się niezły konwój ze Słupska.
Zapisali się :
Rangers KP, Black Widow KP, Asg Of Brothers, Raptors, niezrzeszeni i oczywiście teamy z Koszalina i okolic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Red25
Gość



Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:53, 26 Mar 2013 Temat postu:

Nowe informacje.
Zbiórka: od 9.30
Start o godzinie: 10.30-11.00


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darecki
FRIEND of SHADOWS



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 13:55, 26 Mar 2013 Temat postu:

SHADOWS co z Wami ?? Nie ma chętnych ?? ostatnio frekwencja u Was słabiutka!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SHADOW
D-ca/Admin



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka

PostWysłany: Wto 18:51, 26 Mar 2013 Temat postu:

nie wiem jak reszta ale ja odpadam. Nie obrażając nikogo akurat święta uważam za coś ... świętego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darecki
FRIEND of SHADOWS



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 19:46, 26 Mar 2013 Temat postu:

Lany poniedziałek to już nie święta. Wielki piątek, sobota i niedziela to są najważniejsze dni Smile Ale oczywiście to każdego indywidualne odczucia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SHADOW
D-ca/Admin



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka

PostWysłany: Wto 23:21, 26 Mar 2013 Temat postu:

Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Red25
Gość



Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:33, 28 Mar 2013 Temat postu:

Sobota 20:00 zamknięcie listy i koniec zapisów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gosia
SHADOWS



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka

PostWysłany: Nie 18:04, 31 Mar 2013 Temat postu:

Swieta są i ja odpadam:) Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.shadowsasg.fora.pl Strona Główna -> SPOTKANIA, ZLOTY, IMPREZY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group
Thčme DarkX créé pour phpnuke par Mtechnik.net et modifié pour phpBB 2 par BreakoBus
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Regulamin